viernes, 4 de febrero de 2011

plafon casero


Molts anys esperant poder realitzar el meu propi somni el meu propi plafon d'entrenament, més val tard que mai és evident que sense una casa amb unes condicions especials no seria possible fer tal projecte. Era el moment de posar-se mans a l'obra ja es sap viatges al leroy-merlin,  fustes conglomeradas per aquí, llistons per alla tornilleria variada, i fabricar preses (no totes) les de sostre grans és millor demanar-les pel seu gran volum i duresa...







 Com es podria dir el meu projecte? Encara que molts anys han passat tinc a la meva memòria aquell plafon d´entrenament d'un tal Patrick Edlinguer que ja en aquella època va ser un dels pioners a entrenar i dissenyar el seu propi plafont d'entrenament quan aquí gairebé es desconeixia aquesta manera d'entrenar la veritat és que se'ns caia la bava a tothom  sols mirant les seves fotos a la revista francesa Rock-Wall impresionats  d'aquell mega el projecte de Patrick el seu nom era El temple, un nom ideal vaig pensar si jo algun dia tenia l'ocasió de fer alguna cosa "semblant" i ves per on, encara que no s'assembli ni la meitat almenys el nom com no té copyright, no crec que el bo de Patrick es molesti jejeje, realitzo el plafon en dues fases la primera amb dos desploms fixos, la segona fase amb el sostre i un petit desplom de sortida el projecte de "moment" ja esta acabat encara que falten una bon "puñao" de preses sobretot al sostre i uns quants matalassos que  sóc a la recerca, ara a disfrutar-lo amb les meus amiguets i fills.

No hay comentarios:

Publicar un comentario